اخبار

  • 100183
  • 449 مرتبه
  • چهار شنبه 08 دی 1395

تجهیزات گرمایشی موتورخانه مرکزی پروژه مهر کوهسنگی، پس از انتقال، در محل موتورخانه مرکزی نصب گردید.

تجهیزات گرمایشی موتورخانه مرکزی پروژه مهر کوهسنگی، پس از انتقال، در محل موتورخانه مرکزی نصب گردید.

شرح مشخصات فنی مشعل های پروژه مهر کوهسنگی توسط دکتر وحیدی فر سرناظر تاسیسات مکانیکی

    به گزارش روابط عمومی و ارتباطات شرکت فراسوی شرق، عملیات نصب مشعل بویلرهای موتورخانه مرکزی به پایان رسید.

این تجهیزات طی فرایندی با نظارت مستقیم کارشناسان در طبقه 7+ نصب و آماده بهره برداری شد.

دکتر وحیدی فر سرناظر تاسیسات مکانیکی پروژه مهر کوهسنگی، در خصوص سبب انتخاب، تعداد و مزایای استفاده از این نوع تجهیزات عنوان کرد : بویلرهای موتورخانه مرکزی پروژه مهر کوهسنگی دارای شش مشعل می باشد که دو دستگاه دوگانه سوز ( گاز و گازوییل) به توان حرارتی 3650 کیلووات و چهار دستگاه ( گاز سوز) به توان حرارتی 3800 کیلووات که دارای استاندارد معتبر EN676 اروپا با کیفیت بالای قطعات و ساخت می باشند. کنترل احتراق این مشعل ها به صورت مدولار با بهره گیری از ریز پردازنده متناسب با نیاز حرارتی بویلر می باشد که باعث راندمان بسیار بالا در مشعل ها با کمترین میزان تولید آلایند های زیست محیطی (LOW NOX) می گردد.

این مشعل ها قابلیت اتصال به سیستم BMS را دارا می باشند که امکان اندازه گیری، پایش و تنظیم تمامی پارامترهای دخیل در کارکرد مشعل را مقدور می سازد.

دکتر وحیدی فر  در ادامه افزود : 

به علت موقعیت قرار گیری موتورخانه مرکزی پروژه مهر کوهسنگی و در نظر گرفتن صدای تولیدی توسط تجهیزات این مشعل ها علاوه بر طراحی خاص در مجرای ورودی هوا دارای باکس کاهنده صدا  SOUND PROOFING BOX NOISE  می باشند که باعث کاهش صدای تولیدی توسط مشعل به میزان 10 دسی بل می گردد. سهولت در نصب و راه اندازی از دیگر مزایای این مشعل ها می باشند.