اخبار

  • 100218
  • 614 مرتبه
  • چهار شنبه 29 آذر 1396

گزارشی از برگزاری همایش معرفی ظرفیتهای سرمایه گذاری و فرصت های راه اندازی کسب و کار در مجتمع مهر کوهسنگی

گزارشی از برگزاری همایش معرفی ظرفیتهای سرمایه گذاری و فرصت های راه اندازی کسب و کار در مجتمع مهر کوهسنگی

در روز دوشنبه بیست و ششم آذر ماه، مجتمع مهر کوهسنگی میزبان جمعی از سرمایه گذاران و کارآفرینان شد.

همایش معرفی ظرفیتهای سرمایه گذاری و فرصت های راه اندازی کسب و کار در مجتمع تجاری ، مسکونی و گردشگری مهر کوهسنگی برگزار شد.

در این نشست که در پی دعوت کارگزارفروش مجتمع مهر کوهسنگی به انجام رسید، اقشاری از کارآفرینان و سرمایه گذاران در بخش های تجاری و مسکونی حضور داشتند.

این نشست که با رویکرد معرفی ابعاد پروژه برای مخاطبان و بازاریابی صورت گرفت با استقبال حاضران به اهداف از پیش تعیین شده دست یافت.

مجتمع مهر کوهسنگی، در ظهر روز بیست و ششم آذر ماه، شاهد حضور پرشور فعالان اقتصادی بود.

دقایقی بعد طنین دلنشین آیاتی از کلام ا... مجید و سرود جمهوری اسلامی ایران، آغازگر مراسم بود. 

در ابتدای همایش مهندس سعید حسین پور مدیر عامل شرکت فراسوی شرق، ضمن خوش آمد گویی به مدعوین اطلاعات موثق و دقیقی از وجوه تمایز این پروژه که بیانگر ارزش مطلوبیت آن و به حداکثر رسانیدن حق انتخاب مشتریان بود، در اختیار حاضران قرار داد.

وی طی بیاناتی در حوزه عملکرد و تعامل با صنعت گردشگری، به بررسی جایگاه و رتبه این پروژه شاخص در چرخه اقتصاد شهری پرداخت و عوامل اطمینان بخش در جهت گیری سرمایه گذاری را مورد تاکید قرار داد.

در ادامه دکتر رفیعی مدیر عامل شرکت اوان پویا، به عنوان کارگزار فروش مجتمع، رشته سخن را به دست گرفت و با توجه به مخاطبان که اقشاری از کارآفرینان صنوف کیف و کفش، پوشاک، سوغات و صنایع دستی، اسباب بازی ، موبایل و نیز جمعی از صاحبان برند و سرمایه گذاران در بخش تجاری و مسکونی بودند، مطالب مبسوطی پیرامون پروژه و وضعیت اقتصادی و ظرفیت های سرمایه گذاری در شهر مشهد ایراد داشت.

وی در گفتگو با حاضران به پرسش ها و ابهامات آنان پاسخ داد.

در این مراسم که در طبقه 1+ مجتمع برگزار شد، از این مجتمع به عنوان تازه ترین فرصت سرمایه گذاری و راه اندازی و توسعه کسب و کار یاد شد.

در ادامه همایش و پس از برگزاری ضیافت ناهار با فراهم آوردن امکان بازدید از طبقات تجاری و مسکونی، علاقمندان فرصتی برای انطباق اطلاعات ارائه شده با واقعیت های میدانی یافتند که در نهایت بر میزان تقاضا و افزایش درخواستهای خرید اثر مثبت گذاشت.

حاضران در نشست، طی فرمهایی که آمادگی خود را برای حضور در مجتمع و راه اندازی کسب و کار اعلام می نمودند، در پیوستن به جمع مشتریان بالفعل این مرکز خرید که در آینده نزدیک افتتاح و به بهره برداری می رسد، ابراز علاقمندی نمودند.