رویدادها

  • 100235
  • 393 مرتبه
  • یک شنبه 16 آبان 1400

برگزاری جلسه تودیع و معارفه مدیریت پشتیبانی شرکت فراسوی شرق

جلسه تودیع و معارفه مدیریت پشتیبانی شرکت فراسوی شرق با حضور کارکنان

برگزاری جلسه تودیع و معارفه مدیریت پشتیبانی شرکت فراسوی شرق

مراسم تودیع و معارفه مدیریت پشتیبانی با حضور پرسنل دفتر مرکزی شرکت فراسوی شرق برگزار گردید. در این مراسم جناب صفاریان طوسی مدیر عامل شرکت ضمن خیر مقدم به آقای مهندس رحمان پناه بعنوان مدیر پشتیبانی جدید، از خدمات ارزنده آقای امید هراتی در طول دوره مسئولیت قدردانی و برای وی در ادامه خدمت بعنوان مسئول پیگیری پروژه مهر کوهسنگی آرزوی موفقیت نمود.

 

 

جلسه تودیع و معارفه مدیریت پشتیبانی شرکت فراسوی شرق با حضور کارکنان برگزار شد.


جناب آقای مهدی صفاریان طوسی مدیرعامل شرکت در این جلسه ضمن قدردانی از فعالیتهای انجام شده در مجموعه، اظهار کرد: اقدامات خوبی با تلاش تمامی دست اندرکاران و کارکنان انجام شده است که نوید بخش روزهای روشن در شرکت خواهد بود و مهم‌ترین محدودیت در یک مجموعه، منابع است و این منابع فقط مادی نیست؛ می‌تواند معنوی باشد. عزم پرسنل یک مجموعه نقش مهمی در اجرای برنامه‌ها دارد.

و همچنین ایشان ضمن خیر مقدم به آقای مهندس رحمان پناه بعنوان مدیر پشتیبانی جدید، از خدمات ارزنده آقای امید هراتی در طول دوره مسئولیت قدردانی و برای وی در ادامه خدمت آرزوی موفقیت نمود.

 

 

 

اخبار مرتبط
نظرات

قوانین ارسال نظر

  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
  • با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی‌یابند بنابراین توصيه مي‌شود از مثبت و منفی استفاده کنید.